Diensten

praktijk binnenzijde Ik werk enkel op afspraak, van maandag tot en met zaterdagmorgen. Voor dringende gevallen kan u mij buiten de werkuren bereiken op het nummer 057 20 95 82.

Indien u doorgestuurd bent door uw dierenarts, dan wordt deze nadien gecontacteerd per mail of per telefoon met alle informatie in verband met de behandeling en eventuele nabehandeling.

Bij katten en honden ouder dan acht jaar en alle risicopatiënten, doen we bij voorkeur een bloedonderzoek (nuchter) voorafgaand aan een algemene verdoving. Daarom kan het gebeuren dat we u eerst voor een consultatie vragen.

Dieren die komen voor een operatie verblijven meestal één dag bij ons. Er zijn heel wat bezoekmogelijkheden in en rond Ieper. Daarnaast is het een mooie winkelstad en zijn er veel gezellige plaatsjes om wat te gaan eten. Wij vragen alleen een GSM nummer, zodat we eventueel met u contact kunnen opnemen.Praktijk Ieper

Voor bepaalde operaties is het wenselijk dat we uw huisdier ook 's nachts hospitaliseren bv. kaakbreuken of dieren waarbij veel tanden verwijderd werden. Dit doen we in de eerste plaats om een goede pijncontrole te garanderen.

Voor de bijzondere huisdieren (fretten, konijnen en knaagdieren) werk ik samen met Dr. Lies Beernaert, die zich volledig toelegt op de geneeskunde van deze diersoorten. Vele van deze dieren hebben, behalve tandproblemen, ook vaak andere ernstige onderliggende aandoeningen. Daarom is het beter dat ze voorafgaand aan een algemene verdoving, eerst op consultatie gaan bij Dr. Beernaert. We stellen vast dat sinds onze nauwe samenwerking het aantal complicaties na ingrepen van deze soms ernstig zieke dieren, drastisch verlaagd is.

VRAND1         VRAND 6

Chinchilla met oogproblemen als gevolg van verlengde tandwortels.

CLAUS 4         CLAUS2

De snijtanden van dit konijn werden verwijderd omwille van malocclusie.

hond en kat